Skip to main content

Traditionen tro deltog vi i DHL Stafetten i Århus og havde 3 seje løbehold med!

Mindeparken var omdannet til én stor folkefest med glade mennesker, højt humør og flot vejr! Tak til alle vores TEAMTECHVIA løbere og “heppere”. 😉